Bezoekers

zondag 24 maart 2013

Simply breien

Een tijd geleden was ik aan het kraagjes haken, zie paar blz. terug. De meeste kraag patronen waren best ingewikkeld en met dun garen gehaakt. Ik bedacht toen een makkelijker kraagje voor iets dikker garen pen 2,5mm. Een kinder kraagje wat ook makkelijk vergroot kan worden door er meer steken bij op te zetten. Ik kreeg leuke reactie daar op en trok de stoute schoenen aan . Ik mailde naar diverse handwerk bladen en deed er een foto bij van het kraagje. Een week later kreeg ik reactie van het blad Simply breien, ze wilden het wel plaatsen. Of ik alles op wilde sturen per mail en een foto van me zelf. Groot was mijn verbazing toen ik zag dat er twee blz. waren uit getrokken voor mij en mijn kraagje. Gisteren lag er een envelop in de bus, en daar stond ik in een blad met een kleine biografie en kraagje!! Hadden ze het blad naar mij op gestuurd, vond het zo leuk! Bedankt Simply breien, bedankt Karhrin Kuhling!  Ik ben trots!

1 opmerking:

  1. Dit is idd erg leuk!!

    Daar mag je trots op zijn,ik zou het blad goed bewaren!!

    Leuke blog heb je.

    Ik ga hem toevoegen aan mijn linkenlijst bij Crea by Thea

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen